כתיבת עבודות אקדמיות | דוגמאות וציונים | מצגת: ניתוח נתונים
• בעבודה זו ניתחנו חברה סיטונאית לשיווק מוצרי מזון, כמו כן התמקדנו בפילוח הלקוחות
הנוטשים, כאשר התייחסנו למדדי פילוח שונים לדוגמת: עומק נטישה, סכום הזמנה, מדינה
וכדומה. באשר לעומק הנטישה ניתן לראות כי רובם המוחלט של הלקוחות הנוטשים נמצא
בטווח של 200-0 ימים (עומק נטישה) כ-3.73% מהנוטשים, אינפורמציה מסוג כזה יכולה להיות
שימושית בבואנו למפות את הסיבות בגינן הלקוחות נוטשים בפועל, לכן יש לתחקר מה המניע
לנטישה הפתאומית ולהסיק מסקנות על כן .
• בפילוח הנוטשים לפי סכום הזמנה ניתן לראות כי 84% מהנוטשים בעלי סכום הזמנה שבין -0
1499 שקלים, נתון מעודד יחסית, כאשר מקור הנוטשים משתייך להזמנות בהיקף נמוך, אם כי
נדרש ניתוח מעמיק בכדי למפות את טווחי ההזמנה של הלקוחות באופן כללי
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.